9 Dec 2013

Øjenvippeserum - virker det?

 photo 20131209-DSC_0535_zpsb67fff1b.jpg I skal ikke bilde mig ind, at i ikke drømmer om lange, fyldige og sorte Bambi-vipper.. men de færreste er født med ideal-vipperne - mig selv inkluderet. Jeg har derfor besluttet mig for at prøve kræfter af med en øjenvippeserum. Den jeg vil prøve er fra Amalieklinikken, som hedder Aphro Celina og betydeligt billigere end den kendte fra neuLash, så det bliver værd at afprøve, om effekten er der. Jeg fik at vide, at den fulde effekt først er at se efter 8-12 uger, men jeg skal da være ærlig og sige, at jeg er lidt utålmodig og håber på, at jeg allerede har lidt længere vipper til nytår :)

Jeg har taget nogle før-billeder i dag, men ærlig talt er de ikke særligt spændende uden et efter-billede, så det har i til gode.

Har i prøvet en øjenvippeserum før - og giver det nogen synlig effekt?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -