19 Dec 2013

Juletema i anledning af juleferie

 photo 20131214-DSC_0627_zpse2efd531.jpg
Så er december måneds sidste eksamen overstået, og jeg lavede lidt en last-minute oplæsning i går. Konklusionen blev, at en dag nok ikke helt var nok til at nå at læse alt det jeg havde sat mig for... Men resultatet blev ganske fint i dag, alt taget i betragtning :) Så nu kan jeg holde ferie og nyde livet til jeg skal til eksamen igen i starten af januar.

Juleferien skal da fejres med julefarverne rød og grøn! <3


I morgen eftermiddag forlader jeg København for at tage til Bornholm, d. 23. til Jylland og d. 24. Fyn - så jeg tager lige en tour de Danmark denne jul, og det bliver da så skønt :)


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

1 kommentarer:

  1. Hvor ser du fin ud, den jakke er virkelig flot!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -