29 Dec 2013

Nytårsklar med dybderensende maske

 photo 20131229-DSC_0398_zps82cc0afd.jpg
For at kjolen og make-uppen kan skinne om kap med fyrværkeriet nytårsaften er det vigtigt, at ens base er ren og ens hud har en glød. Jeg tog i går denne julegave i brug for at rense min hud til bunds. Lad jer ikke snyde af at ansigtsmasken er sort - det er nemlig ikke en black mask som i måske kender dem fra bl.a. JorgObé - denne kan ikke rives af men skylles af, og har generelt helt andre aktive stoffer. Min hud havde med garanti godt af den rensende maske.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Charcoal… har mange gode egenskaber… så hvorfor ikke i en maske…
    Måske jeg skulle prøve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg kan i hvert tilfælde godt anbefale den hvis du har brug for en god renser :) Og det er garanteret Charcoal der tager noget af skylden for effekten

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -