15 Dec 2013

Outfit til julegavejagten

 photo 20131214-DSC_0573_zps50d5362b.jpg  photo 20131214-DSC_0574_zpsecc74c3b.jpg  photo 20131214-DSC_0610_zpscff641f7.jpg
Stella McCartney bluse - COS taske - H&M nederdel - Shoe Shi Bar sko 

Åh jeg får brugt Stella-strikken en del for tiden, den er bare så varm og praktisk samtidigt med, at den skriger glam og glitter. I går brugte jeg den med min bordeauxrøde pencil nederdel og frøs ikke engang så meget - jeg havde også taget to par strømpebukser på.

Jeg havde fået at vide, at mit ansigt måske ville slå lidt ud efter frugtsyrebehandlingen, men det synes jeg overhovedet ikke var tilfældet! Jeg havde valgt at påføre lidt mere ansigtscreme end normalt, så jeg kunne undgå tørhed så vidt som muligt. :) 

Hav en dejlig 3. advent :)

4 kommentarer:

  1. skønt outfit, virkelig nogle lækre farver du bruger sammen :)
    -http://imaginelifeandfashion.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tusind tak Michelle, det er jeg glad for at du synes <3

      Delete
  2. Lækker hjemmeside! Hvordan foregår det med fragt derfra? Er der ikke told og skat på varerne, når det er udenfor Europa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. når det er udenfor europa er der chance for at skulle betale told og moms hvis værdien af varen (før fragt) er 80 kroner eller mere. :/

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -