26 Dec 2013

Tid til udsalgsshopping


Lyserød COS t-shirt, sort ASOS jakke, mønstret Fade to W jakke, blå Notion 1.3 jakke, sort Samsøe Samsøe rullekrave-bluse, nålestribede ASOS bukser, sort COS top

I morgen går turen til Århus for at holde et møde og efterfølgende tage billeder til Costume Streetstyle.. Men jeg må finde min selverkendelse frem og indse, at jeg nok ikke helt kan holde mig væk fra mine yndlingsbutikkers udsalgsrækker når du starter deres udsalg i morgen. I dag er jeg gået på udkig online, og her er mine bud på gode køb.

Og forresten har jeg haft en helt fantastisk jul og fået skønne gaver, god mad og været i dejligt samværd med familien.

2 kommentarer:

  1. Lækre ting du har fundet frem… jeg har også luret lidt på forskellige webshops i dag… men jeg er ikke helt nået frem til en plan endnu :)

    ReplyDelete
  2. Uh, de nålestribede bukser ser vildt lækre ud :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -