1 Dec 2013

To do list for december

 photo 7e3b881b-4665-4d6e-bd6a-6cc3be236f80_zps21226613.jpg
Give plads til juletraditioner - også når eksamen presser.

Tage min yoga-lærers ord om "du er god nok som du er" til mig i stedet for at tænke, at det er fjollet at sige.

Værdsætte veninder og kontakte dem jeg er ærgerlig over ikke at se så meget mere

Være et overskuds menneske og lave julebag til mine to roomies

Ringe til mine forældre.

Nyde den magiske stemning der kommer, når gaderne er pyntet med julelys og synet af tilfredse smil, man møder efter folk har købt gaver til deres nærmeste.

Omringe mig af mennesker, der får mig til at smile


God december måned til jer alle.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

6 kommentarer:

  1. Natalia Szwebs aka roomie1 December 2013 at 15:50

    yeeeaaahh (Y) du er god, miedina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, glæd dig (hvis det ikke ender med at jeg brænder lejligheden af, altså....)

      Delete
  2. hihi, fine mål <3 håber at din studiegruppe kan give dig smil på læben i julen ;) :-*

    ReplyDelete
  3. Virkelig fin liste! :) Det lyder som gode ting at bruge december på :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det bliver en rigtig god måned, hvis jeg får gennemført listen :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -