7 Dec 2013

Vind en goodiebag fra got2b

 photo 20131130-DSC_0637_zps27474dc8.jpg Så er det tid til en decemberkonkurrence, som med sikkerhed vil komme dit look til jul og nytår til gode! Disse tre produkter er standard-grej, som mit hårprodukt-sortiment bare altid indeholder!

Gaveæsken indeholder:


* Hårpudder: Netop denne hårpudder har jeg brugt inden jeg fik pakken tilsendt, og den er så fin til at give et rodet look, selv i mit meget fine og tynde hår. En klassiker.


* Varmebeskyttende spray: Der beskytter dit hår imod føntørreren, glattejernet og krøllejernet.


* En blødgørende spray: Få smukt, blankt og blødt hår.


Sådan deltager du:

Skriv "Tid til gode hårdage" i et separat opslag på min blogs facebook-side

Vinderen trækkes tilfældigt lørdag d. 14. december.


- Jeg vil bruge produkterne i de næste uger, og give jer et indblik i hvad jeg synes om dem.



Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

4 kommentarer:

  1. ihhh det kan jeg bestemt godt bruge!!
    jeg er med og håber sååå meget på at vinde!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!

    ReplyDelete
  2. Er vinderen fundet? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, vinderen blev Mie Kristiansen :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -