5 Jan 2014

Aarhus streetstyle

 photo 20131227-DSC_0342_zps9c609c53.jpg  photo 20131227-DSC_0341_zps1edb470e.jpg  photo 20131227-DSC_0354-lil_zpsb10f5739.jpg
Jeg var mellem jul og nytår i Århus for at holde møde og tage billeder til COSTUME streetstyle. Her har i to af de 4 jeg nåede at tage billeder af inden regnen kom. Øv også, så blev jeg jo nødt til at shoppe..

Hvad synes i om deres looks?

Nå, jeg må tilbage til læsningen, jeg skal nemlig til eksamen i morgen.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

4 kommentarer:

  1. De har god stil! Held og lykke med eksamen :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak :) Det gik heldigvis godt :)

      Delete
  2. De har begge virkelig god stil (: hvor tit er tager du streetstylebilleder i Århus?

    Held og lykke med eksamenen!<3
    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Xenia, undskyld mit sene svar. Jeg er ikke særlig tit i Århus, da jeg bor i København. Men når jeg er hjemme i Vejle i længere tid af gangen tager jeg nogle gange derop :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -