8 Jan 2014

Burberry Prorsum SS14

 photo burberryss14_zps5b408a7e.jpg  photo burberryss141_zps9dd9a383.jpg Det jeg godt kan lide ved Burberry Prorsums SS14 show, er måden hvorpå de pudrede pastelfarver alle er i flot og harmonisk samspil med bløde overflader, fine perler og blonder.
Det er en meget feminin kollektion, men blonderne giver kollektionen et underspillet sexet udtryk, mens medi-længderne tilføjer et sofistikeret udtryk.

Netop nu fyldes butikkerne med nye forårsvarer, og er sikker på, at tendenserne fra Burberry kan findes i Topshop, COS, Zara og lign. hvis man er på udkig efter et billigere alternativ.

Se showet her:

Hvad synes i om kollektionen?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

4 kommentarer:

  1. Hvor har du ret! Kollektionen er helt fantastisk (: Er helt vild med looket med den hvide blondenederdel og sweateren i videoen. Hvilket look er dit yndlings af dem?

    xx
    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er også fint - en god kontrast. Mit yndlings er nok det som er på billedet øverst til venstre, men åbningslooket og mange flere faldt også i min smag.
      - Er generelt mest vild med de første looks i showet :)

      Delete
  2. Super flotte skirts, den er elegant den nye længde

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -