31 Jan 2014

CPHFW: ONSDAGENS STREETSTYLE

 
Jeg er på gaden efter streetstyle, det ved i :) Noget jeg elsker ved stilen i disse dage er, at mange har tænkt deres outfit ud til mindste detalje. Her i vinterviden betyder det mange lag, kraftige materialer, pels, skind og ikke mindst de mere ekstraordinære som Cille fx. altid formår at mestre.

Jeg har allerede sprunget mange shows over i dag, fordi jeg var ude i går og skulle op og have uploaded tonsvis af billeder til COSTUME streetstyle, og opdateret Blogmag, men heldigvis har jeg fået lidt hjælp fra dygtige Victoria fra Simple Cavalcades, til at få skrevet kvalitetsindlæg i de travle dage.

Nu må jeg til at gøre mig klar, så jeg kan nyde det sidste af modeugen. Følg med på instagram @miedina.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fantastiske billeder du har taget Mie! Misunder godt nok alt de i har oplevet på modeugen. Glæder mig til at høre om det hele ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er du sød Lamia :) Du må høre meget mere om det hele snart :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -