13 Jan 2014

Dagens outfit

 photo 20140113-DSC_0578_zpsd57413fa.jpg  photo 20140113-DSC_0552_zps69feee76.jpg
Vintage strik - River Island bukser - Zara skjorte

Jeg fik hurtigt skudt disse lidt hurtige billeder af dagens outfit. Jeg er så uheldig at være forfærdeligt allergisk overfor alting, og hver vinter udvikler allergien sig til en øjenbetændelse, som netop har angrebet mig slemt, fordi jeg har ignoreret det for længe. Derfor kigger jeg altså lidt ekstra ned på billeder de kommende dage :)

Håber i har haft en god mandag?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

4 kommentarer:

  1. Av, din stakkel! Har også selv lige kæmpet mig ud af en allergisk øjenbetændelse (tog lige små 2 måneder..). Håber du snart bliver rask<3

    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeg var også helt paf da hun sagde jeg fik dosering der holdt 6 dage.. noget siger mig jeg skal have en pakke mere, ellers har øjenbetændelsen det med at vende tilbage, er min erfaring :/ Håber ikke din kommer igen, små to måneder er godt nok lang tid :/

      Delete
  2. Replies
    1. hehe, selvfølgelig :P jeg skal låne din & other stories taske!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -