20 Jan 2014

EN WEEKEND GIK



Topshop blazer - Monki T-shirt - River Island bukser - Marc by Marc Jacobs sko

Jeg kigger stadig lidt ned, da mine øjne desværre ikke er helt raske endnu. Jeg har festet torsdag og særligt fredag så i lørdags var jeg helt smadret, men jeg havde selvfølgelig en masse skolearbejde der skulle laves færdigt, så jeg var tidligt oppe selvom klokken var blevet meget sent dagen før.

Men jeg burde i virkeligheden ikke brokke mig, jeg har haft nogle enormt sjove aftener, der sent vil blive glemt og jeg fik faktisk noget ud af dagene efter, da jeg havde deadlines der tvang mig i gang - for hvad er værre end at bruge en hel dag på at have ondt af sig selv? Og så har jeg nydt byen og været på café for at spise lækker kage i godt selskab.. Så alt i alt har jeg haft en dejlig weekend.

I løbet af i dag og måske i morgen, vil jeg rode lidt herinde, det skyldes, at jeg laver lidt om i blog-designet. Jeg håber resultatet bliver godt.

Har i også haft en god weekend?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

5 kommentarer:

  1. Super fin blazerjakke - er vild med farverne på den :) Og ja, har haft en rigtig hyggelig weekend med blogger-julefrokost samt afslapning derefter - tak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Julie :) Og hvor lyder det hyggeligt med blogger-julefrokosten, det var dog en god idé :)

      Delete
    2. Tusind tak Julie :) Og hvor lyder det hyggeligt med blogger-julefrokosten, det var dog en god idé :)

      Delete
  2. Åh, det er virkelig fedt at høre at du ser lyst på det på trods af at øjnene driller endnu! (:
    Din blazer er virkelig fantastisk fed!

    ReplyDelete
  3. Pænt med pænt på :) Fantastisk fint outfit :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -