2 Jan 2014

Et nyt år

 photo 20131230-DSC_0050_zpsa0f7714f.jpg  photo 20131230-DSC_0045_zps31026a33.jpg
Så er jeg endelig veludhvilet og ovenpå efter nytåret. Jeg endte med at tage et lidt mere casual look på i sidste ende, end jeg havde lagt op til her på bloggen.. Det blev i stedet en mønstret tætsiddende kjole, med lange ærmer og bar ryg, flade sko og peach-farvede læber.. Jeg kan planlægge ih og åh så meget, men når alt kommer til alt følte jeg mig mere tilpas i den anden kjole, plus jeg gerne ville have en ny en på.. som forresten er en skrækkelig indstilling at have til nytår.. men man er vel modeblogger ;)

Jeg håber i kom godt ind i det nye år - jeg havde i hvert tilfælde en fantastisk aften i Vejle, hvor festen fortsatte til den lyse morgen. Jeg tror 2014 bliver et godt år for mig, men jeg klarer det altså uden nytårsfortsætter :P

Skjorten på billederne er i velour og købt i en genbrugsforretning da jeg var på Bornholm og jeg synes den er så fin i sin simple facon og sorte farve men alligevel unik med velouroverfladen.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

4 kommentarer:

  1. Godt nytår :)
    Jeg glæder mig til at følge med i dit univers endnu et år!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tak Ida :) Jeg vil nyde at have dig med, og dine altid gode indput :)

      Delete
  2. Jeg gad godt se nærmere på velour skjorten - sådan en har jeg nemlig aldrig set før, he he. Rigtig godt nytår til dig, smukke Mie Dina! Jeg glæder mig til at læse med i 2014 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeh håber også at fange et outfit i den når muligheden byder sig :) For den skal, som du antyder, præsenteres ordenligt :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -