11 Jan 2014

Guided tour

 photo 20140110-DSC_0538_zpsb70a473c.jpg  photo 20140110-DSC_0543_zps631d52f2.jpg  photo 20140110-DSC_0560_zpseab127ba.jpg
H&M Trend peplum top og sko - Dorothy Perkins nederdel - Zara skuldertaske - Vintage pelsjakke

Jeg har de seneste dage besøgt Frederiksberg kommune, spist en masse dansk mad, drukket kaffe på Københavns bedste hostel (som ligger 200m fra hvor jeg bor!?), gået rundt på Nyhavn, været på cykel-jagt, oprettet bankkonto, været forbi lufthavnen, guidet rundt på skolen (med mere eller mindre mangelfuld viden om faciliteterne..), snakket engelsk og smagt asiatiske ananastærter - alt sammen fordi jeg har meldt mig som buddy på cbs, hvor jeg i den første tid skal tage mig godt af en udvekslingsstudent. Jeg er blevet matchet med Matthew fra Singapore, og jeg kan love jer for det sætter mit engelske på en prøve med en der snakker det som 1. sprog - men det er kun godt.

Da vi var forbi Nyhavn og det kongelige teater sørgede for ly fra den frygtelige regn, der hærger disse dage, så jeg mit snit til at Matthew kunne få turistbilleder med operahuset - og jeg kunne få mine outfitbilleder :D - snedig er mit mellemnavn.

Tasken er ny og simpelthen så smart, da den kan bruges på to måder - nemlig som en almindelig skuldertaske eller som en cool rygsæk! Hurra for to-i-en :)


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

10 kommentarer:

  1. Smukke billeder :) Du ser godt ud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Karina, det er jeg så glad for at du synes :)

      Delete
  2. Billede nummer 3 ser for vildt ud!
    Det lyder virkelig spændende med det frivillige "buddy-arbejde" (hvad kalder man det?)! Hvor længe skal du være det? (-:

    Knus
    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, jeg prøvede først almindelige hoppebilleder, men mit ansigt så forfærdeligt ud, så at tage et hvor ansigtet vendte væk fra kameraet synes jeg var en god idé :P

      Jeg skal primært være buddy her i januar, men man bestemmer ret meget selv hvor meget arbejde man vil ligge i det :)

      Delete
  3. Rigtig flotte billeder - hvor er det sidste bare perfekt! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tak. Et lidt anderledes et er altid godt :P

      Delete
  4. Det lyder som en super fed udfordring og afveksling fra hverdagen! :)
    Og skøn ser du ud - Som altid, fristes man til at sige :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er rigtig fint, og en god træning i mit sprog ikke mindst.

      - og tak, hvor er det sødt sagt Ida :)

      Delete
  5. Sejt arbejde, altså! Og snedigt at få din nye buddy til at skyde lidt outfitbilleder - han gør det sgu godt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja lidt lusket men det var bare sådan "hey du skal da have nogle billeder med operahuset" og så spurgte han bagefter om jeg også ville.. og det skal jeg da ikke ligge skjul på at jeg havde håbet på at få :P hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -