22 Jan 2014

HØJ PÅ NYE SKO

Sneakers-tingen er stadig lidt ny for mig, og hvorfor det tog mig så længe at hoppe på, ved jeg virkelig ikke. I har set mine flotte lyserøde nike roshe run fra sidste sommer. Men nok så pæne de er lige så elendige er de her til vinter, da de hverken er varme, praktiske med farven eller god til vintertøj. Derfor skulle et par sorte flytte ind - og egentlig har jeg jo skrevet at de var bestilt her, men se dem lige og se hvor fin en højde jeg får med dem på! Jeg er helt høj på nye sko og hurra for det utal af nyt stylingsmuligheder jeg har!

Modellen hedder Nike Air Max 90 Comfort Prm Tape

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

1 kommentarer:

  1. Sneakers er fantastiske :) Forstår heller ikke hvorfor at jeg også var så lang tid om at hoppe med på bølgen :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -