29 Jan 2014

HURTIGHANS

Hapse snaps, så blev onsdagens outfit lige forvandlet. Og nej, i tror nok ikke jeres egne øjne, når i ser et trylletrick, som dette er. Ja, i så rigtigt! De sorte bukser med vidde blev til en nederdel der matchede trøjen. Av, hun er fiks, hende Mie (og åbenbart så høj i hatten, at hun taler om sig selv i tredje person). Jeg går ud fra, at dette trylleri skete, fordi jeg skulle være mere fiks til modeblogprisen end til modeshows. Ellers var det fordi sættet i virkeligheden var alt for koldt, men jeg følte, at pris-uddelingen var mit snit til at lufte det?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med outfittet :) Det er så fint :)

    ReplyDelete
  2. Det er SÅ lækkert og gennemført Mie! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -