25 Jan 2014

LÆDERBLUSEN

Vintage bluse


I har set mig i blusen, men den kommer bare mest til sin ret udenfor i ordenlig dagslys. Jeg købte den for 30 kroner på et loppemarked, og jeg forstår stadig ikke helt hvordan jeg fik den SÅ billigt!

Jeg er lige nu ved at lave en masse planer for næste uge, men ærlig talt vil jeg prøve at holde min iver nede omkring modeugen for jeres skyld... for i ved jo jeg kommer til at spamme jer her, på instagram, på Blogmag og COSTUME streetstyle - og åbenbart også Woman både under og lidt efter modeugen... så jeg tier stille.. men... nej jeg holder det inde....

Hav en god weekend i det kolde Danmark.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -