21 Jan 2014

OM AT FÅ SYRE I HOVEDET MIDT I EN ANSIGTSBEHANDLING


Frugtsyre lyder dejligt forfriskende.. men vent, syre i ansigtet? Det lyder egentlig ikke særlig rart. Og ærlig talt - nej det er ikke en aromaterapeutisk feel good maske, men med min jyske accent ville jeg sige "åååhr, det ku da vær så møg værre!". Og så lugter den tilmed lidt af jul!

Men hvis det ikke er for at føle sig lækker og godt tilpas derinde, hvorfor så udsætte sig selv for sådan noget? Jo altså, jer der har fulgt med, ved at jeg tager denne ansigtsbehandling pga. min lidt urene hud. Sarte sjæle skal måske ikke læse videre... det syren gør er jo at ætse huden.. men heldigvis på en måde, der får huden til at blive skide lækker - et par timer efter behandlingen i hvert tilfælde :) For nu skal i bare høre vidunderne: Nedbrydning af porer, fine linjer og mere ensartet og glat hud.. okay nu går der salgstale i den..

Jeg trækker lidt mit jyske slogan til mig, når den første maske bliver fjernet med koldt vand for det svier altså! Men men men! heldigvis er min rare sygeplejerske sød til at gøre det hurtigt og få maske nr. to på. Den er bare himmelsk, det er her man får sin feel good del af behandlingen. Masken er en blå gel, der giver huden en masse fugt, køler og beroliger - man har trods alt lige tilbudt huden syre, så det er vel meget fair at behandle den godt efterfølgende.

Efter behandlingen er man altså ret rød, men i forhold til at jeg både har let til rødme og let irriteret hud generelt fristes jeg til at tage den gode gamle "det ku da vær så møg værre" op igen! Og for at være ærlig stod jeg festklar med middagsgæster en time efter behandlingen i torsdags og de ænsede det jo slet ikke før jeg sagde det!

Jeg får forresten min behandling på Amalieklinikken i København - de gør det godt!

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Hahaha, "det ku da være møg værre", kan lige høre min ærkejyske veninde sige det :D
    Hvor meget kostede det?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg tager i alt 5 behandlinger med mellemrum i mellem. Prisen på sådanne 5 behandlinger er 3000 kroner.

      Jeg snakker godt med dem dernede, så hvis der er stemning for at jeg prøver at hive lidt procenter af til jer, vil jeg prøve at se om det kan lade sig gøre. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -