29 Jan 2014

STREETSTYLE TIL COPENHAGEN FASHION WEEK #1

Egne billeder

I går nåede jeg desværre kun at tage streetstyle af to, men er de ikke fine? Desværre genkendte jeg ikke at det var Lisbeth Østergaard, da jeg aldrig ser tv, simpelthen så typisk mig. Men hun var nu så sød, så jeg klarede mig ud af den akavede situation det ellers kunne have været.

Laura bar en missoni-kjole som med jakken var casual chic, og om aftenen til modeblogprisen uden jakke var et mere festligt outfit. En rigtig god måde at forvandle outfittet.

Hvad synes i om disse to looks?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Ej okay, det er altså heller ikke nemt at spotte at det er Lisbeth Østergaard :) Hun er jo næsten ikke til at kende med hat på - men fine ser de begge ud :)

    ReplyDelete
  2. Haha, det lyder næsten som min venindes historie: Hun var i københavn sidste år, men kunne ikke finde hendes endelige destination. Hun løber hen til et par og spørger dem om vej. Parret vender sig om, og hvem er det? Frederik og Mary selvfølgelig!

    Jeg er helt vild med Lauras outfit - Flot mønstermiks!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -