16 Jan 2014

TENDENS SS14: PASTELBLÅ

& other stories Taske og nederdel - Topshop bukser - ASOS T-shirt - H&M rullekravebluse

En forårstendens jeg tidligere har berørt er de fine pastelfarver, og i dag vil jeg highlighte den pastelblå, som jeg synes Rebecca Taylor mestrer perfekt i hendes SS14 show, hvor looket føres helt ud i blå, hvid og sølv.

Vil du gerne afprøve looket mindre dramatisk kan grå og sorte items med fordel tilføjes.

Hvilken pastelfarve er jeres favorit?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

5 kommentarer:

  1. Looket fra Rebecca Taylor er jo gudesmukt!
    Hælder nok mest til den pastelblå farve - har altid været størst fan af blå :-)
    Hvilken en af pastellerne er din egen favorit?

    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Synes jeg havde sneget mig meget godt udenom min egen favorit i indlægget, hehe.. Jeg kan nemlig ikke rigtig vælge hvis jeg skal være ærlig. Men jeg er nok mest tilbøjelig til at købe noget i pastel grøn, -lyserød og selvfølgelig - blå :)

      Delete
  2. Hejsa Mie!
    Er kommet til som ny læser, og vil skynde mig at sige at jeg er tosset med din blog!
    Det er godt nok nogle fantastiske items du har fundet, og ville høre hvorfor der ikke er links til? Det ville nemlig være så meget nemmere at finde de skønne ting! :-) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak for dine pæne ord, Rikke. Jeg bestræber mig på at få links på mere fast hver gang jeg laver collager, for ja, det ville være en del lettere. Jeg undskylder for sjusket mht. links i denne post :S

      Delete
    2. Nårh det behøver du skam ikke undskylde for, jeg ville bare lige foreslå det, da det som sagt ville gøre det nemmere!
      Btw. så gør du det altså skide godt :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -