24 Jan 2014

VIDEO: CPHFW GENNEM MIN LINSE


For mig er modeshows som en kunstudstilling er for kunstnere. Jeg fanges helt enormt af hele stemningen omkring det, showpieces, modeller, dramatikken, udtrykket og historien. Øjeblikket fra at alle står og mingler til at spotlyset sættes igang og showet starter med høj musik og fashionable indtrædelser af catwalken er helt fantastisk.. I er måske nogle der undrer jer over at jeg tog klippet med af indgangen er er spotlightet og en model der er helt hvid kommer ud, som man slet ikke kan se med?? well... det var det eneste klip jeg havde af sådan et øjeblik, så jeg måtte jo have det med.

Er i klar over hvor svært det er at filme modeller der går med en 50mm, som jo stiller skarpt på en meget begrænset afstand, oh god...

Forresten, jeg er jo en ustyrlig Rihanna-fan, så selvfølgelig skulle denne video have Phresh out the Runway, selvom jeg ved den langt fra falder i alles smag :) (og på min computer skratter den lidt, men den har ikke verdens bedste lyd i forvejen... hvis i oplever det samme sig lige til, så skal jeg have købt en anden version...)

Følgende designere er med i videoen: Mark Kenly Domino Tan, Asger Juel Larsen, Barbara I Gongini, Henrik Vibskov, Stine Ladefoged, Ganni event, Designers' Nest, Wali Mohammed Barrech, Moonspoon Saloon, Margrethe-Skolen og Freya Dalsjø

Hvad synes i om videoen?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Elsker den video!! Den er mega godt klippet sammen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak frida, jeg er rigtig glad for at du kan lide den :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -