1 Feb 2014

BACKSTAGE & FRONTSTAGE TIL WACKERHAUS FW14

Jeg var så heldig at kunne komme backstage til Wackerhaus, som er en af mine absolutte danske favoritter. Stemningen var god og det var lækkert at se makeuppen og håret blive sat helt tæt på. Jeg kunne godt lide den varme makeup med bløde kanter til det mere markerede look håret havde.

Modellerne var super søde backstage og poserede løs mens jeg og en lille håndfuld andre fotografer tog billeder af dem. Stemningen var god og mindre stresset end jeg havde troet - men det skulle eftersigende være super stressende, når de skal skifte tøj for at gå endnu en tur på catwalken - kan lige se det for mig med tøj af og på i en fart.

Kollektionen var klart den, der under modeugen har appeleret mest til min egen personlige stil, jeg er vild med farverne, materialerne og de monokrome mønstre. Jeg sad tilbage med følelsen af at ville eje det hele til efteråret. Her er nogle af mine favorit-looks:



Egne backstage billeder, catwalkbilleder af Copenhagen Fashion Week


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -