28 Feb 2014

BEHAGELIG FREDAG I STELLA MCCARTNEY STRIK OG MOSS COPENHAGEN NEDERDEL



Øj! Et look uden lag, smykker eller andet fis.. Nogle dage er en sweater og en jersey nederdel bare det helt rigtige valg. Og heldigvis er min elskede Stella McCartney strik så skinnende med alle havfrue-farverne, at det ikke blev alt alt for kedeligt.

Jeg vil nyde, at det er weekend, og hygge mig med skønne mennesker.
Jeg håber i får en formidabel weekend allesammen! - Det er jo forår på kalenderen i morgen! :D

Følg mig på instagram: @miedina

Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Dejligt feminint look, syns da det skal på streetstyle.costume.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak - og jo det skal det da bestemt :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -