16 Feb 2014

CPHFW: PÅ GADEN IGEN



Jeg håber i hænger på til denne ekstra portion streetstyle fra Copenhagen Fashion Week?

Jeg snakkede en af dagene med Adam fra Le 21ème, og spurgte ind til hvad han synes om gademoden i København set i forhold til mange af de andre modebyer han besøger med sit kamera, hvortil han svarede, at han godt kunne lide, at publikummet var så autentiske. Det synes jeg på alle måder, var en fantastisk og sand betragtning.

Jeg tilbringer denne weekend i min dejlige hjemby, Vejle. Jeg nyder at tilbringe tiden med venner og familie, men må indrømme at byturen fredag havde slået mig helt ud i går. Nu vil jeg spise en lækker frokost med min far og min bror, fars friske hjemmefangede fisk er altid en sikker vinder :)

Egne billeder, taget for COSTUME Streetstyle

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

4 kommentarer:

  1. Det første billede er fantastisk, og hendes stil er ubeskrivelig fed :)

    http://glassow.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg er rigtig misundelig på Isabel Marant x H&M bukserne hun har, de er SÅ smukke :) og stylingen er perfekt :)

      Delete
  2. Helt igennem perfekt styling på det første billede, så flot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja helt bestemt, hun blogger forresten på sophiefrick.se hvis i gerne vil se mere til hendes fantastiske stil :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -