3 Feb 2014

CPHFW STREETSTYLE: TORSDAGENS FARVESKALA

En ting, jeg som streetstylefotograf, ikke kan benægte er, at farverige outfits og detaljer fanger mit blik. Jeg vil bestemt ikke highlighte det som den mest dominerende trend under den københavnske modeuge, da vi jo er vilde med de mere dæmpede farver generelt. Men jeg vil alligevel påpege, at publikummet her er bedre til at bruge farverne, end hvis man eksempelvis går en tur på gaden i dag. Jeg synes altid, det er dejligt at se lidt farver i det triste vejr.


Hvad synes i om de farverige looks?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker farver! Listen over hvorfor kan simpelthen ikke blive lang nok: de gør mig glade, det er en nem måde at gøre et outfit mere personligt, de er gode til at få ens hud- og øjenfarve til at shine mere, ååååååh. :-)
    Det er btw nogle virkelig gode billeder, du har fået skudt!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sådan har jeg det lige præcis også! Det lyser bare op i det mørke vintervejr - så skønt at se på :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -