6 Feb 2014

CPHFW: TORSDAGENS MONOKROME OUTFIT

Vintage jakke - Zara skjorte - H&M bukser - Nike sko - Zara taske


Jeg kørte det monokrone look torsdag i rent sort/hvid. Men hvide bukser forhindrer altså min geniale taktik, når det kommer til at holde varmen under de kolde modeuger.

Jeg bruger nemlig (trommehvirvel) skiundertøj under tøjet for at holde varmen! Det er SÅ meget bedre end strømpebukser siger jeg jer.. Men som sagt var de hvide bukser ikke gode til det, da mit skiundertøj er sort.. øv øv. Men pelsen holdt mig nogenlunde varm - og skiundertrøjen selvfølgelig ;)

Hvad synes i om outfittet - og bruger i også varme-tricket?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Smukke billeder og smart med skiundertøjet :)

    ReplyDelete
  2. Jeg er vild med dit lille varme trick søde Mie! ;)

    Knus og kram!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -