20 Feb 2014

DAGENS MESH DETALJER




Dagens outfit byder på lidt skæve detaljer med netbluse og gennemsigtig top udenpå, så mesh looket var ført helt ud. Jeg vågnede i morges og kiggede mit tøj igennem og tænkte naaar, der er ikke noget jeg har lyst til at have på. Og så begyndte jeg at tænke i mere kreative sammensætninger og dette blev udfaldet. Elsker når ens lidt skøre idéer rent faktisk lykkes fint når man får det på.

Det fulde outfit kommer snart - følg med i næste "afsnit"

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

4 kommentarer:

  1. Så fine bukser og ja, man skal jo have det sjovt med påklædningen ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja helt bestemt, ellers bliver det for kedeligt i længden :) og tusind tak :)

      Delete
  2. Fuck du er en snack på det første billede!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak darling, du er da så sød og rar! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -