16 Feb 2014

EBAYSHOPPING UDEN IMPORTAFGIFTER, TOLD OG MOMS




Sidst jeg lavede et indlæg om lækre Ebay-fund, var der mange af mine veninder der spurgte ind til told, moms og importafgifter - og ja, det er mega forvirrende. Men sagen er den, at hvis man shopper ting, der har en værdi under 80 kroner (altså prisen før eventuelle fragtomkostninger) slipper man for at skulle rive sig i håret af ren frustration over chancen for at skulle betale 160 kroner plus 25% af varens pris (og endda mere ved rigtig dyre varer).

DERFOR får i her 5 bud på gode køb til under 80 kroner, hvor i ikke skal bekymre jer om at skulle betale ekstra fordi det er fra asien. - smart, ikke?
Derudover vil jeg tippe om at købe jeres "klistre-bh" over Ebay, de koster kun 25 kroner (gratis fragt) og er lige så gode som dem i kan finde i undertøjs-forretninger.

Happy Ebay shopping


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

1 kommentarer:

  1. Det er et rigtig godt tip at fortælle folk, for der er ikke mange, der ved det :)

    http://glassow.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -