23 Feb 2014

EN MODEBLOGGERS BEKENDELSER


Jeg indrømmer det, som blogger er jeg virkelig endt op med en masse selfies - godt det i det mindste er så oppe i tiden. Denne gang tog jeg dog mine selfies for at vise jer, at jeg har fået det klassiske lille tørklæde i brug, hvilket nok er første gang jeg nogensinde bruger et sådan her. Men synes faktisk det er rigtig fint - og lidt business casual. Jeg var så heldig at få det i en goodiebag til WHIITE showet og så snittet til at afprøve det.

Jeg har været til et hyggeligt søndagsmøde i dag og nu vil jeg tage til banko på baren der ligger ved siden af mig og håber på de store gevinster :)


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Lyder ellers hyggelig med en omgang banko! :) Og super fint med tørklædet til dig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var det også helt bestemt :) Og tusind tak Julie!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -