21 Feb 2014

GÅRSDAGENS OUTFIT

Issue 1.3 net t-shirt - Topshop mesh top - Envii bukser med stribe - To Be Announced hvide støvletter

Her er outfitbillederne fra i går, som jeg tog med Christine lige inden skole. Jeg endte forresten lidt uforventet med at stå og fremlægge om blogging i strategisk kommunikation, hvilket var lidt grænseoverskridende.. Men jeg er nu af overbevisningen, at det er sundt for mig at komme ud af min "comfort zone". :)

I dag står den på indhentning af læsning og træning med Marianne - vi skal selvfølgelig til fredags-zumba med yndlings Per - som er vores diva til instruktør. Love it!

Hav en rigtig dejlig weekend :)


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker det her, så smukt et outfit! :-)

    ReplyDelete
  2. Din hud ser virkelig flot ud på disse billeder! Gid det var mig.. Fedt outfit :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bliver rigtig glad for sådan en kommentar :) Særligt fordi jeg ikke har plet-fjernet bumser :) Min hud har det også ret godt for tiden - nok pga. de frugtsyrebehandlinger jeg pt. får :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -