18 Feb 2014

I DAG SAVLER JEG OVER


Troede i jeg var færdig med at spamme jer med polka prikker? - Det er jeg åbenbart ikke....

Jeg faldt netop over dette helt fantastisk cool pyjamas-sæt fra ASOS, med store markante og monokrome prikker. Det bliver samlet set kun 313 kroner i alt for toppen og bukserne... i ved jo, at jeg er svag, når det kommer til gode priser..

Jeg synes i hvert tilfælde det er sejt! Synes i jeg skal købe det?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Indeholder affiliates

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud :)

    Lyst til at følges?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det gør nemlig. Pyjamas-trenden må siges at være en meget komfortabel en af slagsen :) hæhæ

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -