3 Feb 2014

INTERVIEW MED EN MODEL: SARA ANDERSEN OM EST. 1995 BENEDIKTE UTZON

Efter EST. 1995 Benedikte Utzons show var jeg så heldig at spotte en af modellerne fra showet. Jeg havde netop snakket med min veninde om at looket var herre cool. Så jeg måtte fluks få fat i den smukke Sara Andersen, modellen jeg havde spottet. Hun var sød at lade mig tage nogle billeder af hende, og stille hende et par hutige spørgsmål om looket og kollektionen til Benedikte Utzon.




Hvad synes du om hår- og makeup-looket hos Benedikte Utzon denne sæson?
Jeg synes det var rigtig fedt, det havde rå undertoner med meget markerede bryn og lidt uglet hår. Det var et fedt look, som passede godt til kollektionen som bl.a. havde mange pelse og lækre jakker som spillede godt sammen med looket.

Hvilke outfits bar du under showet?
De outfits jeg havde på ville jeg helt klart selv gå i. Jeg startede med en hvid pels-cardigan, som var vendt omvendt, så den lignede en trøje i baby-lyselød, den var rigtig blød og lækker. Til cardiganen havde jeg en sort læder nederdel på og en cremefarvet taske.
Til andet outfit havde jeg en sort silkekjole på og en lille sort skuldertaske i læder. Til finalelooket havde jeg igen den cremefarvede pelstrøje på, og så havde vi allesammen højtaljede underbukser på med pallietter. Mine var sorte med guld pallietter på. Jeg synes det var nogle rigtig fede outfits.






Hvad synes du om den anderledes afslutning med de højtaljede underbukser?
Jeg synes det var en rigtig god idé, det var rigtig fedt fordi det gav et meget kantet og cool look, som var meget karrakteristisk.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -