10 Feb 2014

KONKURRENCE: VIND COMWELL SPA*LOSOPHY KIT
















Y

Yes - så er det blevet konkurrencetid! Jeg har nemlig fået lov til at udlodde de tre produkter fra Comwell, som i ser på billedet i forbindelse med V6's konkurrence om et spa-ophold med Comwell.

Jeg er glad for at kunne udlodde netop disse produkter, da serien Spalosophy's indhold er min. 90 % af naturlig oprindelse til os fintfølende skandinaviske tøser. De bruger økologisk avocado-olie, det med sine gode egenskaber kan få rettet op på den efterhånden vintertørre hud.
De påstår dertil at hvid hibiscus-ekstrakt får huden til at fremstå naturlig velplejet og sund ved hjælp af det høje indhold af vitaminer, mineraler og AHA, og det kunne da heller ikke være værst, vel? :)

Du kan vinde:

Spa*Losophy handcream: Hurtigabsorberende og gennemfugtende håndcreme.
Spa*Losophy salt bodyscrub: Fugtgivende og peelende scrub med store saltkorn, der sliber de døde hudceller af og gør huden blød, glat og smidig.
Spa*Losophy face scrub: fugtgivende ansigtsscrub, som nænsomt sliber de døde hudceller af, så din hud bliver frisk og glat

Sådan deltager du:
1// Gå ind på bloggens facebookside, hvor opslaget om denne konkurrence gerne skal ligge øverst. Skriv en kommentar til opslaget på facebooksiden, hvori du giver udtryk for, at du gerne vil vinde.

- Ja det kan være alle kommentarer fra "deltager" til "jeg kan ikke leve uden!!" gælder som deltagelse.

2// Like gerne facebooksiden, nu hvor du er derinde ;)

Vinderen vil få besked over facebook mandag d. 17. februar.

Præmien er sponsoreret.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

7 kommentarer:

  1. De produkter er såå lækre. :-)

    http://cd-cd-cd.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. det skulle gerne være gjort nu ;)

    ReplyDelete
  3. Spændende. Lyder som nogle helt fantastiske præmier. Sætter mig bare tilbage og krydser mine fingre! :)))

    ReplyDelete
  4. im in
    ihh vil så gerne vinde!!

    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den super heldige

    ReplyDelete
  5. Har liked på FB og kommenteret! Uh ville være lækkert med denne præmie!

    - Unwritten@live.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -