7 Feb 2014

OVERSKUDSBOOSTING + VIND SPAOPHOLD

Jeg er nogle gange godt booket op i kalenderen, det vil jeg indrømme. Men jeg elsker at have så meget om ørene, og selvom min mor tror jeg en dag vil dø af stress over det, så tror jeg nu ikke lige det sker foreløbigt - for jeg giver rent faktisk mig selv lidt pauser. Husker i at give jer selv det??


Her er mine top 3 boosters atm:

1: Yoga - jeg startede et fitnessabonnement i september sidste år, og siden er jeg blevet vild med yoga. Det kan få mig til at lukke verdenen og tankerne ude og få en til at fokusere 100% på ens krop. Det lyder ekstremt hippi, i know. Men for sevan det er en dejlig start på dagen!

2: Hjemmespa: Ansigsmaske og fodbad - og hvis jeg skal fyre ordenlig op lidt stearinlys oven i hatten.

3: Serier og film under dynen: Efter en meget intens modeuge tog jeg en hel dag under dynen med serier i lørdags. Bare slå hovedet helt fra og se et eller andet og være helt passiv.

Men jeg ville nu heller ikke sige nej tak til et spa-ophold med Comwell til en værdi af 4400 kroner! :o Det må være en overskudsbooster i 1. klasse. De har lavet konkurrencen i samarbejde med V6,  deltag her.

Pst. de trækker 5 vindere!
I samarbejde med V6

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -