24 Feb 2014

PROJEKT BEDRE GARDEROBE: GRÅ NUANCER



Det er ikke nyt, at jeg tænker over, hvad den perfekte garderobe kunne se ud. Men i takt med, at jeg d. 15. marts sælger ud af min garderobe på Fashion Hunters, begynder jeg at tænke endnu mere over hvad der skal ud og ikke mindst hvad der skal tilføjes! Første ting på listen er helt klart tøj, sko og accessories i grå nuancer. Jeg er vild med grå, da den altid formår at skabe god harmoni i et outfit. Jeg vil bruge det grå med pastelfarver til sommeret og foråret, med bourdeauxrød og flaskegrøn til efteråret, lave tone-i-tone looks med farven og pifte den op med pangfarver når humøret er til det. Faktisk ville jeg gerne, at jeg havde mere gråt end jeg har sorte elementer i min garderobe... Men om det nogensinde bliver en realitet ved jeg ikke :)

Jeg har prøvet at illustrere nogle af de køb jeg gerne ville gøre mig i kollagen.


Er grå også en ultimativ garderobeklassiker hos jer?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Indeholder affiliates

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -