12 Feb 2014

STREETSTYLE TIL COPENHAGEN FASHION WEEK



"Heej, må jeg tage et billede af dig til COSTUME?" er nok den sætning jeg gentog flest gange under modeugen. Men jeg ved det fra min ejen reaktion hvis en fotograf tager fat i mig, at det er et rigtig dejligt kompliment. Og come on, når folk har stylet deres outfit til perfektion og ser så godt ud som de gør, er det en ren fornøjelse at arbejde med lidt streetstyle.  - Når skiundertøjet vel og mærket er der til at rede mig fra det forfærdelige kolde snevejr vi havde.

Temaet for denne omgang billeder vil jeg kalde "opgraderet casual". Hvad vil i kalde det?

Egne billeder.
Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -