13 Feb 2014

TENDENS SS14: DANS LIDT POLKA MED MIG, PRIKKER


1: Topshop // 2: Zara // 3: ATT Prime // 4: Adidas // 5: Topshop

Looket fra SPORTMAX SS14 er lige mig - men desværre ikke lige mit budget... Derfor gav jeg mig til at browse lidt rundt efter prikkede ting, da det efter min mening er så fint og feminint med polka prikker.. Jeg har denne gang som modspil til det feminine tilføjet lidt streetwear i form af en cap og et par cool sneakers, der dog med prikkerne ikke er rigtig hardcore badass.

I dag fik jeg mulighed for at sove længe, da min undervisning var aflyst - og det takker mit småsyge heldred min lærer for! Nu vil jeg gøre mig klar til at tage på arbejde, jeg har i dag nogle spændende møder. Derefter tager jeg til fødselsdag hos min veninde Lamia, som forstår at holde enormt hyggelige tøsemiddage. - Og solen skinner, bedre udsigter for dagen kan jeg ikke forlange!


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Indeholder affiliates

2 kommentarer:

  1. Polkaprikker er så lækre, men jeg synes hurtigt, at de kan blive for meget, så jeg er helt vild med den hvide t-shirt fra Topshop, fordi den er mere diskret :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det kan helt klart tage overhånd. Synes også, at den hvide er rigtig fin - og den har rigtig mange stylings-muligheder :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -