5 Feb 2014

WOOD WOOD AW14 'HEROES'



Wood Wood havde valgt at afholde deres show 'HEROES' i en klatrehal på Refshaleøen - som både var super cool men også et godt supplement til kollektionen, som bl.a. var tilsat klatrereb som showpieces, taljebælter og som detaljer på taskerne. Kollektionen er inspireret af den klassiske heltetype, der portrætteres i filmen 'The Guns of Navarone' og derfor byder den på uniformlignende styles men selvfølgelig i Wood Woods altid sporty og funktionelle udtryk.

Jeg tog lidt billeder under showet, og ovenover er nogle af mine favoritter - som i nok kan se, faldt jeg meget for sættene.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -