26 Mar 2014

4 BILLIGE SOLBRILLER DER LIGNER EN MILLION

1: LINK 2: LINK 3: LINK 4: LINK

Som den optimist jeg er, tolker jeg det lidt grå vejr, vi har disse dage, som en fase man skal igennem inden solen for alvor kommer igen.. og derfor er det om at være beredt med solbrillerne. Jeg har udvalgt disse fire styles, som jeg lige nu føler, jeg behøver. Jeg kan nemlig kun finde et par gennemsigtige og et par lyserøde i min samling. Grunden kunne måske være, at jeg ikke er den bedste til at passe på mine solbriller. Derfor kunne jeg ikke drømme om at investere mange penge i solbriller..

Hvis i også har brug for et par, der ser fantastiske ud og er til at betale sig fra, håber jeg, at disse kan inspirere.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder Affiliates

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -