7 Mar 2014

ALL IN PÅ NEW IN


Jeg gik all in på nye køb i går, for jeg kunne ikke vente.. og det gjaldt både den hvide rullekrave og den marineblå jakke i boxy fit. Jeg er så glad for begge, og er slet ikke i tvivl om, at jeg kommer til at skambruge begge køb virkelig meget dette forår. Jakken var jeg så heldig at finde i udsalgsafdelingen i Zara, som stadig er okay fyldt i betragtning af at det har varet så længe nu. Og i ved jo, jeg ikke siger nej til et godt tilbud!

I dag får jeg besøg af min efterskoleveninde Melina, og det bliver uden tvivl sjovt! Jeg håber også i får en helt fantastisk weekend.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

6 kommentarer:

  1. Dine billeder er altid i en SÅ lækker kvalitet altså - Flot! :)
    Ligesom dine nye køb! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Ida, det er jeg virkelig glad for, at du synes :D

      Delete
  2. Så fint ud med de matchende trøje & sko! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hæhæ, ja det er lidt matchy matchy :) - godt du kan lide det

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -