27 Mar 2014

BOWLERHATTEN, SOM BLEV MIT KENDETEGN

Bowlerhatten er unægteligt en meget elsket del i min accessorie-samling.. Mange af mine venner er begyndt at kalde netop denne form for hat for Mie-hatten - og det på trods af, at jeg faktisk ikke går med den særlig ofte. Men jeg må sande, at jeg nok går mere med hatte end de fleste andre jeg kender. Desværre er hatten også godt brugt og nedklemt i kufferter, tasker osv.. Derfor er denne fra H&M efterhånden blevet godt bulet og slidt..

Jeg har en bowlerhat i både sort, blå og lyserød, men den sorte er uden tvivl mest brugt - faktisk har jeg aldrig gået med den lyserøde. Bowlerhatten giver et outfit lidt London-feel. Og som i måske ved elsker jeg London og ikke mindst stilen. Særligt er jeg vildt med Shoreditch området, som er helt enormt inspirerende stilmæssigt.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder Affiliates

2 kommentarer:

  1. Ellers et godt navn til den :) Og ja, det er sikkert fordi, at der ikke er mange der ellers går med hat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det synes jeg også ;) Og det er forresten ærgerligt at hatte er sådan gemt væk, jeg synes i hvert tilfælde de giver noget unikt til et outfit :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -