12 Mar 2014

DEN PERFEKTE FORÅRS-/ SOMMERJAKKE




ASOS jakke - T-shirt af eget design - Weekday bukser - Monki sko - Topshop solbriller

Åh hvor blev jeg glad da jakken fra ASOS kom. Den er i mine øjne den perfekte forårs- og sommerjakke. Den er let i stoffet, så den er ikke en varmefætter - men det er jo heller ikke nødvendigt i disse varme solskinsdage.
Jeg synes den støvede blå farve er rigtig fin, og kan styles på utallige måder.

Solbrillerne er også kommet i brug, som i mine øjne er det ultimative sommertegn :)

Hvilken forårs-/sommerjakke er i hoppet i?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder affiliates

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er den flot! Den har den smukkeste blå farve :)

    ReplyDelete
  2. Den er virkelig fin til dig! Stjæler den fra dig næste gang jeg er i kbh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -