1 Mar 2014

DET ER FORÅR - DET SKAL FEJRES MED SHOPPING!

I dag har jeg forkælet mig selv med to nye køb - for ja, det fortjente jeg! Rullekraveblusen har nogle halvgennemsigtige detaljer øverst og den marineblå jakke er i et boxy fit, som jeg absolut elsker! Begges kvalitet både føles og ser virkelig fin ud. Jeg glæder mig helt til at vise jer disse to i et outfit! På instagram (@miedina) kan i se hvordan jeg overveje at style mine to køb :)

I morges vågnede jeg trods søvnmangel før mit vækkeur ringede, bliver simpelthen så morgenfrisk i det her lyse forårsvejr. Jeg havde en aftale med søde Michelle om af drikke lidt morgenkaffe sammen. Vi fik snakket nogle spændende ting igennem og selvfølgelig skudt outfitbilleder - man er vel blogger ;)

Da vi skiltes tog jeg stalkerkappen på for at jagte lækre outfits i Københavns gader til COSTUME streetstyle, men hold også øje herinde, regner med at give lidt previews en af de kommende dage.

Hav en skøn lørdag.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Er vild med din blog. Du kan virkelig være stolt af hvad du har opnået! :)

    http://cd-cd-cd.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sikke en dejlig kommentar, tak Clara :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -