2 Mar 2014

"DU ER HELT SIKKERT SÅDAN EN OVERKLASSE TØS"

Billeder taget af Michelle


Gik stille og roligt ned af Købmagergade, hvor en ældre herre stopper mig, som om han vil spørge mig om noget... Men han ville ikke vide hvor Nørreport lå eller noget i den dur, nej han ville lige fortælle mig lidt om mit tøj. Først var han oppe og køre over at jeg var kommet på at sætte min røde jakke sammen med et grønt halstørklæde (sorry, det røg altså af på billederne). Derefter "de bukser der" og tror nu han synes det var meget fint, indtil han udbryder "haha, ja du er helt sikkert en overklasse tøs, du kunne ikke være en arbejderklasse, nej de ville aldrig gå sådan" hvortil jeg siger at bukserne altså er fra H&M men det nægter han at tro på, nej nej, jeg var helt sikkert fra overklassen... Jamen der kan man bare se, jeg ligner åbenbart, at jeg er stinkende rig, hvilket desværre ikke er helt sandt.

Men nu vil jeg vælge at tage det som et kompliment, eftersom jeg åbenbart har fået H&M x Marni bukserne og COS jakken + COS stiletterne til at ligne en million!


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du godt ud. Er helt vild med bukserne og støvlerne! xx C

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -