10 Mar 2014

EFTER 5. BEHANDLING FIRE & ICE

Sikke et solskinsvejr vi har haft! Jeg nåede lige at nyde solen stråler inden min sidste fire and ice behandling på Amalieklinikken.

Min hud har virkelig gjort sig nogle gode fremskridt i forbindelse med behandlingen. Det jeg særligt har bidt mærke i er, at mine porer er blevet mindre og mere udjævnet og generelt har min hud fået et mere ensartet udtryk og mine problemer med bumser er også blevet markant mindre. Jeg har allieret mig med min sygeplejerske Majken, som vil hjælpe med at besvare hvad det er denne behandling går ind og gør ved huden, så jeg snart kan give jer et mere professionelt indblik i behandlingen.

Fik også at vide at de holder en kundeaften hvor man kan høre om behandlingerne og faktisk få en fire and ice behandling d. 25. marts! Så tænkte jeg ville tippe jer om muligheden, hvis i er nysgerrige på at prøve det af. Se invitationen HER.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -