24 Mar 2014

EN FAVORIT I KØBENHAVN: FREDCO'S SALAT + JUICE

Jeg indrømmer, at jeg spiser en del hos Fredco's, når jeg er på arbejde hos buzzanova.. Men også når jeg tilbringer tid i midtbyen omkring frokosttid, som jeg gjorde i lørdags. De har efter min mening den bedste salat i byen (den med kylling og pestodressing) og en super lækker og sund juice til 70 kroner i alt. Eneste ulempe er, at de har begrænset plads i deres lille kælder. Men når vejret er til det, er det ideelt at tage salaten med sig udenfor, hvor de har bænke, eller alternativt finde et andet lækkert spot i området - som også ligger forholdsvis tæt på Nyhavn. Min er, som i nok kan se, to go versionen :)

Adresse: Grønnegade 32

Jeg overvejer at samle forskellige tips til hvordan man får mest ud af København i et menu-punkt til jer. Så kan i finde det frem, når det bliver aktuelt for jer, at få lidt anbefalinger til byen om i bor her eller kommer langvejs fra.

Hvad siger i til det?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Uh lækkert! Jeg vil være super glad for en Kbh guide fra dig <3 - men jeg vil ekstra gerne høre alle dine små tips til hvordan man skal klare sig derinde, når jeg snart flytter!

    ReplyDelete
  2. Hvis du er ude efter sparetips ved du, at jeg er mesteren! ;) hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -