30 Mar 2014

ENDNU ET OUTFIT MED A-SNITTET

WEEKDAY COLLECTION strik - COS nederdel WHIITE halstørklæde - SHOESHIBAR støvler




Godaften derude. Jeg tjekker ind med endnu et forårsklart outfit. Jeg er, som i måske har opfattet, vild med a-snit til nederdele, og denne grønne fra COS er en klar favorit!


Er jeg den eneste, der tænker at weekenden er fløjet afsted? Min gik med familiehygge til min brors svendegilde, hvor situationen om det store København og hvad det egentligtaget er man bliver når man læser HA(kom.) bl.a. blev vendt. Og så blev der selvfølgelig spist igennem, på jysk manér og Vejle havn er blevet beundret - og det fortjener den da også.

Efter indflytterfesten, jeg var til i går aftes, tog vi ud. Men netop som jeg havde smidt jakken og fundet dansegulvet, gik mit knæ af led. Spørg mig ikke hvilket dancemove jeg havde gang i…

Del gerne en oplevelse fra jeres weekend, det er så hyggeligt.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'



0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -