26 Mar 2014

ET OUTFIT OG LIDT RØDSTRØMPERI

ASOS jakke (LINK) - ZAZA rullekrave - GINA TRICOT bælte - RIVER ISLAND bukser - NIKE AIR MAX sneakers

Jeg får virkeligt brugt jakken flittigt for tiden, men må desværre sande, at den af og til er for kold til det lidt blæsende vejr vi har. I dag har jeg været på arbejde, hvor vi fik kage og pagne, mmmh. Prøver ihærdigt at få min instagram til at virke, så jeg kan dele...

Nu skal jeg til et spændende arrangement med en rigtig sej kvinde, der har startet en ny virksomhed op med en netværks-/interessegruppe jeg er medlem af. Jeg håber på at blive inspireret af hendes succeshistorie, men jeg er slet ikke i tvivl om, at hun er en vaske ægte powerkvinde - prøver at holde igen med rødstrømperiet..


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder Affiliates

2 kommentarer:

  1. Smuk smuk frakke!

    Knus Gittemary!

    ReplyDelete
  2. Fine billeder! Det er godt nok en fin frakke, kender godt det der med at klæde sig lidt upraktisk efter vejret, men hvis man gerne vil se godt ud, er det jo nogle gange den vej man ender med at gå ;) Det lyder som et rigtig fedt event!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -