5 Mar 2014

FEM FAVORITTER TIL LÆBERNE


I dag skal læbestiften frem fra skuffen, jeg snakker nemlig lidt, om de 5 farver jeg er allermest vild med til læberne, når de varme tider melder sig. 

Jeg elsker den store forskel lidt farve på læberne giver - og så er det super let og hurtigt at fikse om morgenen eller inden man skal ud... og jeg har egentlig altid været lidt doven, når det kommer til makeup..

ORANGE
Den orange farve kan både over og underspilles. Jeg har en ret underspillet orange fra Shiseido (som jeg bl.a. har på her og her), som jeg bruger konstant. Vegas Volt fra MAC har meget mere pang, så den skal jeg til at bruge meget mere!

DE NATURLIGE LÆBER
Jeg er vild med looks, hvor man ikke har mascara og læbestift på (eller en læbestift i en nude nuance) og sætter fokus på brynene. Det giver et super cool look. Gerne med lidt volumiøst og bølget hår som til Alexander Wang (som er en forfærdelig udfordring i mit både tynde, fine og kronisk glatte hår... suk.)

HOT PINK
Opmærksomhedsbooster nummer 1! Den ultimative pink læbestift er uden tvivl farven "all about me" fra Topshop!

ROMANTISK LYSERØD
Med et let strøg af lyserød bliver du alles darling. Der er bare noget super fint og feminint over det lyserøde, og jeg synes gerne den må være halvgennemsigtig som til Moschino SS14, så der ikke går Barbie i den.

VARM RØD
Den røde farve er så lækker til solbrun hud. Jeg levede i min varme røde læbestift fra KIKO sidste sommer, og hvis jeg nu bare kunne finde den igen, kommer det til at blive en sikker go to igen i år.

Hvilken farve er jeres go to til læberne lige nu?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -