17 Mar 2014

FEM MINUTTER I ROM

TOPSHOP blazer - H&M TREND peplum bluse - & OTHER STORIES nederdel - JEFFREY CAMPBELL ballerinaer

Den anden dag faldt Christine og jeg over denne passage, der minder mig helt utroligt meget om sidste sommer, da jeg var i Rom. Jeg er vild med søjlerne.. havde jeg vidst vi fandt denne, havde jeg da trukket en hvid kjole på - og selvfølgelig hårkransen! Men i må nøjes med dette ikke-så-rom-agtige outfit. Men sommerligt er det i det mindste..

I dag afprøver jeg hvordan det er at leve af juice en hel dag... Lige nu har jeg vilde cravings efter chokolade, men for nu må jeg modstå fristelsen.. Update følger.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

1 kommentarer:

  1. Også en super fin location :) Og er vild med blazeren - den er bare noget så fin! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -